Febrer 04, 2025

ajuntamentdaltvila

Un total de 18 persones s’han presentat a la bossa extraordinària de treball de la Policia Local, publicada el 18 de gener

La Policia Local d’Eivissa comptarà amb més de 100 agents quan es cobreixin les set places vacants. Un total de 18 persones s’han presentat a la bossa extraordinària de treball, publicada el passat 18 de gener al Butlletí Oficial dels Illes Balears (BOIB). Actualment, la plantilla de la Policia Local d’Eivissa està formada per 95 policies.

L'Ajuntament d'Eivissa va crear una bossa extraordinària de treball amb l’objectiu de cobrir, amb funcionaris interins, les vacants de la Policia Local, i que es va publicar el dissabte 18 de gener en BOIB. La selecció es realitzarà mitjançant un concurs de mèrits i aquest procés es duu a terme per una necessitat inajornable i urgent perquè els aspirants ocupin les places vacants, així com les interinitats temporals de policies locals» del municipi d’Eivissa.

Per una altra banda, durant l’inici d’aquest 2025, els regidors del l’Ajuntament d’Eivissa estan coordinant diferents accions amb els policies de barri del municipi, amb motiu de l’aposta per a un model d’agents de proximitat. “La Policia Local d’Eivissa es caracteriza per la seua responsabilitat, compromís i empatia, afronta reptes diaris i ajuda a aquelles persones que més ho necessiten i per això el seu contacte diari amb els vesins i vesines és essencial per conèixer de primera mà les seues necessitats”, ha manifestat l’alcalde de la capital d’Eivissa, Rafael Triguero.